Uprkos rapidnom razvoju medicine i dostupnosti savremenih medicinskih praksi, svedoci smo da čovek današnjice i dalje vodi borbu za očuvanje svog zdravlja. Iako smo kao civilizacija prevazišli određene bolesti koje su u prošlosti predstavljale ozbiljne pretnje za čovečanstvo, pred nama su novi izazovi koje nosi naše doba.

Savremeni stil života profilisao je niz faktora koji su direktni uzročnici hroničnih nezaraznih bolesti, a koje jesu problem broj jedan u savremenom zdravstvu. Ubrzani životni tempo, neredovna i nepravilna ishrana, nedostatak zdrave fizičke aktivnosti, manjak sna u kombinaciji sa povećanim mentalnim stresom učinili su nas sklonim autoimunim oboljenjima, kao i potencijalno teškim bolestima za koje naše telo ne pronalazi adekvatan imunološki odgovor.

Duboko verujući da se zdravlje najbolje čuva dok ga imamo, u Poliklinici Jović vodimo se motom da je preventiva pola zdravlja. Ipak, ukoliko ste se već susreli sa zdravstvenim problemom važno je da se za pomoć obratite proverenim stručnjacima u koje ćete moći da imate poverenja.

„Čim upoznamo bolest, već smo blizu ozdravljenja.”

Lekar opšte prakse je prvi lekar sa kojim se susretnemo kada nam naše telo signalizira da nešto nije u redu. On je taj koji ima zadatak da pažljivo sasluša pacijenta i da detaljnom opservacijom ustanovi problem i odredi terapiju. Međutim, ukoliko problem izlazi iz kruga kompentencija lekara opšte prakse na njemu je da uputi pacijenta na dalju dijagnostiku i pregled kod lekara specijaliste.

U Poliklinici Jović put od lekara opšte prakse, preko laboratorije i dijagnostike, do specijalističkog pregleda objedinili smo na jednom mestu, tako da vaša poseta lekaru može da počne i da se završi u jednoj zgradi, bez stresa, bez gubljenja vremena, uz maksimalnu lagodnost.

„Naše zdravlje je u našim rukama.“

Prijatan ambijent, savremena oprema, ljubazno osoblje, tim vrhunskih stručnjaka razlog su da nam verujete i da našim rukama prepustite brigu o vašem zdravlju. Zato što zaslužujete najbolje!

Poliklinika Jović – poliklinika kojoj verujete!